NextGen Beyond | Πρόγραμμα επιβράβευσης
Ανακαλύψτε
Σας καλωσορίζουμε στο πρόγραμμα ανταμοιβής πελατών NextGen Beyond. Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί από την Tolaso NextGeneration Services Μ.Α.Ε και ανταμείβει γενναιόδωρα την προτίμησή σας με πόντους, προνόμια και εμπειρίες που μετατρέπουν κάθε συναλλαγή με την εταιρεία μας σε αξία για εσάς. Για αυτό και με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, σάς προσφέρουμε 2000 πόντους εξαργύρωσης και αναβάθμισης..
Βαθμίδες & Προνόμια
Όσο πιο συχνά χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας, τόσο πιο γρήγορα ανεβαίνετε βαθμίδα και απολαμβάνετε ακόμα περισσότερα προνόμια. Με κάθε αγορά κερδίζετε δύο ειδών πόντους: (α) Αναβάθμισης (tier) οι οποίοι μετρούν για την αναβάθμιση της βαθμίδας σας και έχουν διάρκεια ζωής 12 μήνες από την ημερομηνία εγγραφής ή αναβάθμισης και (β) Εξαργύρωσης (accrual) τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για εκπτώσεις και προνόμια στις υπηρεσίες μας και οι οποίοι δε λήγουν ποτέ. Κάθε σας συναλλαγή σας φέρνει πιο κοντά στην επόμενη εμπειρία NextGen Beyond.

NextGen Beyond Sapphire
Από αυτό το σημείο αρχίζει η διαδρομή σας στο NextGen Beyond. Ως Sapphire μέλος μπορείτε να συγκεντρώνετε και να εξαργυρώνετε πόντους, αλλά και να απολαμβάνετε εκπτώσεις και προνόμια στις υπηρεσίες μας. Επιπλέον, όσους περισσότερους πόντους συγκεντρώνετε τόσο πιο κοντά έρχεστε στη Diamond βαθμίδα. Το ταξίδι σας ξεκινά εδώ!

NextGen Beyond Diamond
Τα πράγματα γίνονται πραγματικά ενδιαφέροντα στη Diamond βαθμίδα, αφού προσφέρει ακόμα περισσότερα προνόμια, ενώ συνεχίζοντας να συγκεντρώνετε πόντους κατευθύνεστε στην Onyx βαθμίδα, την κορυφή του NextGen Beyond!

NextGen Beyond Onyx
Η Onyx βαθμίδα είναι η υψηλότερη βαθμίδα του NextGen Beyond και γι’ αυτό φροντίσαμε να την εμπλουτίσουμε με πολλά σημαντικά προνόμια. Φανταστείτε να απολαμβάνετε το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης καθώς και αυξημένα προνόμια σε όλες τις υπηρεσίες.
NextGen Beyond Sapphire
Καλώς ήρθατε στο NextGen Beyond Sapphire. Εδώ ξεκινάτε να κερδίζετε! Με κάθε συναλλαγή, οι πόντοι σας φέρνουν πιο κοντά σε μοναδικά προνόμια. Κερδίζετε:
- για κάθε 1€ πέντε (5) πόντους.
- εξαργύρωση πόντων για εκπτώσεις (500 πόντοι = 1€). Ελάχιστο όριο εξαργύρωσης: 3.500 πόντοι (εξαιρούνται πληρωμές λογαριασμών).
- δυνατότητα αγοράς έως και 2000 πόντων ανά 12 μήνες (πώληση ανά 500 = 50€).
NextGen Beyond Diamond
Με το NextGen Beyond Diamond όλα γίνονται πιο γενναιόδωρα. Περισσότεροι πόντοι, περισσότερες εκπτώσεις, περισσότερες εμπειρίες. Κερδίζετε:
- για κάθε 1€ δέκα (10) πόντους.
- ακόμα καλύτερη εξαργύρωση (400 πόντοι = 1€). Ελάχιστο όριο εξαργύρωσης: 3.500 πόντοι (εξαιρούνται πληρωμές λογαριασμών).
- επιπλέον έκπτωση 5% στις υπηρεσίες μας.
- δυνατότητα αγοράς έως και 3000 πόντων ανά 12 μήνες (πώληση ανά 500 = 50€).
NextGen Beyond Onyx
Το NextGen Beyond Onyx είναι κάτι παραπάνω από μια κάρτα. Είναι η πρόσβαση σε έναν κόσμο με κορυφαίες παροχές και μοναδικά προνόμια. Κερδίζετε:
- για κάθε 1€ δεκαπέντε (15) πόντους.
- premium εξαργύρωση (300 πόντοι = 1€). Ελάχιστο όριο εξαργύρωσης: 3.500 πόντοι (εξαιρούνται πληρωμές λογαριασμών).
- επιπλέον έκπτωση 10% στις υπηρεσίες μας.
- δυνατότητα αγοράς έως και 4000 πόντων ανά 12 μήνες (πώληση ανά 500 = 50€) για διατήρηση της βαθμίδας.
Αναβάθμιση - Διατήρηση Βαθμίδας
- Για την αναβάθμιση από Sapphire σε Diamond το Μέλος πρέπει να συγκεντρώσει 5000 Tier πόντους εντός 12 μήνες από την ημέρα εγγραφής στο πρόγραμμα.
- Για την αναβάθμιση από Diamond σε Onyx το Μέλος πρέπει να συγκεντρώσει 10000 Tier πόντους εντός 12 μήνες από την ημέρα αναβάθμισης στο πρόγραμμα.
- Το χρονικό διάστημα των 12 μηνών δεν υπολογίζεται κάθε μήνα σε κυλιόμενη βάση.
- Η βαθμίδα κάθε Μέλους διατηρείται για 12 μήνες εφόσον το Μέλος πραγματοποιεί δαπάνες ισοδύναμες με τους Tier πόντους που απαιτούνται για αναβάθμιση.
- Η διατήρηση της βαθμίδας Diamond ή Onyx δύναται, κατ’ εξαίρεση, να παραταθεί σε περιπτώσεις γεγονότων ανωτέρας βίας (force majeure), όπως ενδεικτικά αλλά όχι περιοριστικά, πανδημία ή άλλες καταστάσεις που εμποδίζουν αντικειμενικά τη χρήση των υπηρεσιών. Η παράταση δε δύναται να είναι άνω των 6 μηνών.
- Σε κάθε άλλη περίπτωση, όπου δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις αναβάθμισης ή διατήρησης της βαθμίδας εντός της οριζόμενης δωδεκάμηνης περιόδου, το Μέλος υποβιβάζεται αυτόματα στην αμέσως προηγούμενη βαθμίδα του Προγράμματος.
Συλλογή πόντων από πληρωμές
Όταν ένα Μέλος πραγματοποιεί πληρωμή λογαριασμού, λαμβάνει πόντους επιβράβευσης ως εξής:
- πόντοι από το ποσό του λογαριασμού : Το Μέλος λαμβάνει πόντους ίσους με το ποσό του λογαριασμού που καταβάλλει.
- πόντοι από την προμήθεια : Επιπλέον, το Μέλος λαμβάνει πόντους και για την προμήθεια που εισπράττει η Tolaso NextGeneration Services για τη συναλλαγή. Η αξία της προμήθειας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή επιβράβευσης της βαθμίδας του Μέλους και το αποτέλεσμα στρογγυλοποιείται πάντα στον αμέσως μεγαλύτερο ακέραιο αριθμό.
Προωθητικές Ενέργειες
- Η Tolaso NextGeneration Services διοργανώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα προωθητικές ενέργειες για το πρόγραμμα NextGen Beyond, οι οποίες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, και την απόδοση πολλαπλάσιων πόντων.
- Κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, 20 έως 24 Δεκεμβρίου, όλα τα Μέλη του προγράμματος NextGen Beyond λαμβάνουν πρόσθετους πόντους, ίσους με το ήμισυ (50%) των πόντων που θα εδικαιούντο από τη συναλλαγή, στρογγυλοποιημένους πάντοτε προς τον αμέσως μεγαλύτερο ακέραιο αριθμό.
- Κατά τη διάρκεια του Πάσχα και συγκεκριμένα από τη Μεγάλη Τετάρτη έως και το Μεγάλο Σάββατο, όλα τα Μέλη του προγράμματος NextGen Beyond λαμβάνουν πρόσθετους πόντους, ίσους με το 25% των πόντων που θα εδικαιούντο από τη συναλλαγή, στρογγυλοποιημένους πάντοτε προς τον αμέσως μεγαλύτερο ακέραιο αριθμό.
- Κατά την ημέρα της ετήσιας επετείου της σύστασης της εταιρείας (21/07), όλα τα Μέλη του προγράμματος NextGen Beyond λαμβάνουν επιπλέον πόντους ίσους με το 100% των πόντων που θα συγκέντρωναν από κάθε συναλλαγή της ημέρας, στρογγυλοποιημένους προς τον αμέσως μεγαλύτερο ακέραιο αριθμό.
- Η Tolaso NextGeneration Services δύναται, κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια, να υλοποιεί ενδιάμεσες προωθητικές ενέργειες (π.χ. Halloween, Black Friday ή άλλες εορταστικές/θεματικές περιόδους), οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν επιπλέον ή πολλαπλάσιους πόντους, καθώς και άλλα προνόμια. Οι όροι και η διάρκεια των ενεργειών αυτών γνωστοποιούνται κάθε φορά μέσω των επίσημων καναλιών επικοινωνίας της εταιρείας.